اقرار

اقرار میکنم که بدم ،برحسین(ع) ببخش

اقرار

اقرار میکنم که بدم ،برحسین(ع) ببخش

شیار 143

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ق.ظ

 

وب سایت رسمی فیلم شیار 143

نرگس آبیار: رهبری دو بار فیلم را دیده بودند و در جلسه ای خواستند ما را ببینند. ما هم به همراه سایر عوامل فیلم به دیدار ایشان رفتیم. خیلی برای من جالب بود که ایشان خیلی از فیلم حمایت و تعریف کردند و با آن ارتباط خوبی گرفتند. اطلاعات فنی ایشان هم برای من جالب بود. مثلا به من گفتند این فیلم پیچش خوبی داشت و به موقع هم این پیچ باز شد.

مرتضی اقا تهرانی:(پایگاه اطلاع رسانی)

فیلم "شیار 143" خیلی بر روی من تأثیر گذاشت / بیشتر هنرمندان ما حد و اندازه فکرشان این‌ قدر‌ها نیست که برای انقلاب فیلم بسازند / در آمریکا، هر وقت دلتنگ امام و شهدا می‌شدم، آژانس شیشه‌ای حاتمی‌کیا را نگاه می‌کردم!
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ق.ظ
  • مرتضی آوینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی